කිරි තේ හදන්නේ කොහොමද?

 කිරි තේ හදන්නේ කොහොමද?

මට කිරි තේ බොබා මදි. මම එය දේශීය වෙළඳසැල් කිහිපයකින් ලබා ගත්තද, බොබා තේ මිල අධික විය හැකිය. මම එය තනිවම නිෂ්පාදනය කිරීමට උත්සාහ කිරීමට තීරණය කළෙමි. පීඩන උදුනක් එය ඉතා සරල කරයි. ඇත්ත වශයෙන්ම, ක්ෂණික බඳුනක බුබුලු තේ සමඟ කිරි තේ බොබා සෑදීම ඔබ නැවත කවදා හෝ කරන එකම ක්‍රමය වනු ඇත. මට කිරි තේ බොබා මදි. මම එය දේශීය වෙළඳසැල් කිහිපයකින් ලබා ගත්තද, බොබා තේ මිල අධික විය හැකිය. මම එය තනිවම නිෂ්පාදනය කිරීමට උත්සාහ කිරීමට තීරණය කළෙමි. පීඩන උදුනක් එය ඉතා සරල කරයි. ඇත්තටම ඔබ කවදා හෝ කිරි තේ එකක බබල් ටී සාදා ඇත්නම් බොබා තවත් කියවන්න බොබා යනු කිරි තේ වර්ගයක් වන අතර එහි පලතුරු රසයන් සහිත ටැපියෝකා බෝල හෝ මුතු ඇතුළත් වේ. Bubble Tea යනු බොබා තේ සඳහා තවත් නමකි. Boba (හෝ Bubble) තේ යනු තායිවානයේ කිරි සහ තේ මත පදනම් වූ අයිස් තේ ය, එහි පතුලේ හපන ලද ටැපියෝකා මුතු ඇත. ඔබ අයිස් තේ රස නොදුන්නත් බොබා තේ රසවිඳින්නැයි මම තවමත් දැඩි ලෙස ඉල්ලා සිටිමි. දකුණේ කෙනෙක් වුණත් අයිස් තේ රසවිඳින්න බලාපොරොත්තු වුණත් මම එහෙම කරන්නේ නැහැ. මෙය මට දිගු කලක් බබල් තේ උත්සාහ කිරීම වැළැක්වීය. ඒත් මම අන්තිමට කිරි තේ බොබා සාම්පල් කළා. සහ… මම බොබා තේ අගය කරමි. ඒ තරමට මම කිරි තේ බොබාට ආදරය කරන නමුත් මම අයිස් තේ පිළිකුල් කරමි. ඇත්තටම මට ටැපියෝකා මුතු ගැන පොඩි ආසාවක් තියෙනවා. ඔවුන් මගේ බොබා තේ සූදානම් කරනවා. Tapioca මුතු වැඩ කරන්නේ කෙසේද? පාරභාසක, රසවත් ටැපියෝකා මුතු (හෝ බෝල) සෑදී ඇත්තේ මඤ්ඤොක්කා මූලයෙන් ලබාගත් පිෂ්ඨයක් වන ටැපියෝකා වලින්. බුබුලු තේ වල සංරචකයක් ලෙස භාවිතා කරන විට ඒවා බොහෝ විට බොබා හෝ මුතු ලෙස හැඳින්වේ. සාමාන්‍යයෙන්, සීනි සිරප් ඒවා පොඟවා ගැනීම සඳහා භාවිතා කරයි, ඒවා පැණිරස හා හපන්න. කිරි තේ විස්තර කරන්න. මා කලින් සඳහන් කළ පරිදි, කිරි තේ යනු හරියටම එහි නමේ තේරුමයි: කිරි සමග තේ. කිරි තේ බොහෝ විට තායිවානයේ අනුභව කරන බව පෙනේ. කිරි තේ බොබා සමඟ ඒකාබද්ධ කිරීම කොතරම් විශිෂ්ට අදහසක්ද? විශිෂ්ට සමිතියක්! කුමන තේ වර්ගයද? සාමාන්‍යයෙන්, කළු තේ හෝ හරිත තේ සහ කිරි යනු කිරි තේ හෝ බොබා තේ වේශ නිරූපණය කරන අමුද්‍රව්‍ය වේ. සාමාන්‍යයෙන් කිරි පැණි රස කිරීමට මී පැණි හෝ දුඹුරු සීනි සිරප් භාවිතා කරයි. කළු තේ හෝ හරිත තේ භාවිතා කරන්නේද යන්න සම්පූර්ණයෙන්ම ඔබට භාරයි; දෙකම හරි. කිරි තේ බොබා පිළියෙළ කිරීම සඳහා වේගවත්ම හා සරලම ක්රමය වන්නේ ක්ෂණික භාජනයක් තුළය, කෙසේ වෙතත්, ඔබට එය උදුන මත හෝ පිඟන් මැටි බඳුනකද කළ හැකිය. ක්ෂණික බඳුනේ ඇති කිරි තේ බොබා සඳහා වට්ටෝරුව (කිරි තේ අවුන්ස 32 ක් සාදයි) සකස් කිරීම සඳහා විනාඩි 10 ක් ඉවුම් පිහුම් සඳහා විනාඩි 15 යි අමුද්රව්ය: කිරි තේ එකක් අර්ල් අළු තේ බෑග් 8 ක් දියර කෝප්ප 4 ක් කිරි, 3/4 කෝප්ප උපදෙස්: වතුර කෝප්ප 2 ක් සහ බෝබා මුතු ක්ෂණික බඳුනට එකතු කළ යුතුය. පීඩන කපාටය සහ පියන අගුළු දමන්න. ප්‍රෙෂර් එකෙන් විනාඩි පහක් උයන්න. සම්පූර්ණ වූ විට, පීඩනය අතින් නිදහස් කරන්න. මුතු ඇට සෝදා ඉවත් කර, දුඹුරු සීනි හැදි 2 ක් එකතු කරනු ලැබේ. කලවම් කරන්න. ක්ෂණික බඳුනට වතුර කෝප්ප 4 ක් සහ තේ බෑග් එකතු කර එය බැදගන්න. තේ නභිගත කිරීමෙන් පසු තේ බෑග් ඉවත් කරන්න. ඉතිරි දුඹුරු සීනි සහ කිරි තේ වලට මිශ්ර කළ යුතුය. මුතු කෝප්ප 1/4 සිට 1/2 දක්වා වීදුරුවක අයිස් මත තේ මිශ්ර කරන්න. ඔබේ බොබා තේ පැණි රස කිරීමට, අමතර දුඹුරු සීනි එකතු කරන්න. ඔබ මෘදු තේ රසයකට කැමති නම්, තේ බෑග් 6ක් හෝ 7ක් පමණක් භාවිතා කරන්න; ඔබ ශක්තිමත් තේ රසයක් කැමති නම්, 9 හෝ 10 එකතු කරන්න. මෙම විවිධ රසැති ටැපියෝකා මුතු වැනි බොහෝ මුතු වර්ග උත්සාහ කරන්න. මෙම බොබා තේ දින 3 ක් දක්වා ශීතකරණයක් තුළ තබා ගත හැකිය. එය කල්තියා පිළියෙළ කිරීමට සුදුසුම පානයකි. මම දුඹුරු සීනි කිරි තේවල ගැඹුරු රසය භුක්ති විඳින නිසා, මෙම වට්ටෝරුව දුඹුරු සීනි සඳහා කැඳවුම් කරයි. ඔබ කිරි තේ බොබා රස විඳිනවා නම්, ඔබ මෙම වට්ටෝරුව අගය කරනු ඇතැයි මට විශ්වාසයි. මගේ ප්‍රියතම ඉක්මන් භාජන වට්ටෝරු කිහිපයක්ද පරීක්ෂා කරන්න. Boba Tea Accoutrements මම පැහැදිලි රාමු වලට කැමති වුවද වීදුරු යනු පුද්ගලික රසය පිළිබඳ කාරණයකි. කරුණාකර මුතු බලන්න. මුතු උරාබීම සඳහා ප්‍රමාණවත් තරම් පළල් පිදුරු මිලදී ගන්න. නැවත භාවිතා කළ හැකි පිදුරු ද අත්යවශ්ය වේ. IP කිහිපයක් ලබා ගත හැකි වුවද, මෙය මගේ සර්වකාලීන ප්‍රියතම එකකි. එමනිසා, කිරි තේ, කිරි තේ බොබා, බොබා තේ හෝ බුබුලු තේ සඳහා මෙම සරල වට්ටෝරුව උත්සාහ කරන්න. පවතින සියලුම බොබා කිරි තේ වට්ටෝරු අතරින්, ඔබ මෙය වෙත නැවත පැමිණෙනු ඇතැයි මම විශ්වාස කරමි. නමුත් මම ඊළඟට බොබා ස්ට්‍රෝබෙරි කිරි තේ උත්සාහ කරන්නම්. මිල අධික එකක් මිල දී ගැනීම වෙනුවට ඔබේම කිරි තේ බොබා සාදන්න. ඔබ කවදා හෝ බබල් තේ හෝ බොබා පානය කර තිබේද? අමුද්රව්ය Wufu Yuan වෙතින් කළු ටැපියෝකා මුතු කෝප්ප 1ක් දුඹුරු සීනි, 1/2 කෝප්ප වතුර, කෝප්ප දෙකක් කිරි තේ එකක් අර්ල් ග්‍රේ තේ බෑග් 8ක් ජලය, 4 කෝප්ප කිරි කෝප්ප 3/4 උපදෙස් 1. ක්ෂණික බඳුනට බොබා මුතු සහ වතුර කෝප්ප දෙකක් එකතු කරන්න. පීඩන කපාටය සහ පියන අගුළු දමන්න. ප්‍රෙෂර් එකෙන් විනාඩි පහක් උයන්න. සම්පූර්ණ වූ විට, පීඩනය අතින් නිදහස් කරන්න. 2. මුතු වලට දුඹුරු සීනි මේස හැඳි 2 ක් එකතු කරන්න, ජලය සෝදා හරින්න. කලවම් කරන්න. 3. ක්ෂණික බඳුනට වතුර කෝප්ප 4 ක් සහ තේ බෑග් 2 ක් එකතු කර එය බැදගන්න. තේ නභිගත කිරීමෙන් පසු තේ බෑග් ඉවත් කරන්න. ඉතිරි දුඹුරු සීනි සමඟ තේ වලට කිරි එකතු කරන්න.

4. මුතු කෝප්ප 1/4 සිට 1/2 දක්වා වීදුරුවක අයිස් මත තේ මිශ්ර කරන්න.

පෝෂණය පිළිබඳ තොරතුරු: සේවය කරන ප්‍රමාණය: අවුන්ස 8, අස්වැන්න: 4

සේවයේ කැලරි 267 කි.

පෝෂණ දත්ත අනුග්‍රහයක් ලෙස ලබා දී ඇති අතර එය හුදෙක් ඇස්තමේන්තුවකි. මෙම වෙබ් අඩවියේ ඕනෑම වට්ටෝරුවක් සඳහා ලබා දී ඇති ආහාර දත්තවල නිවැරදි බව අප විසින් සහතික කර නොමැත. එරිත්රිටෝල්ට ග්ලයිසමික් ​​දර්ශකයක් නොමැති අතර ජීර්ණය නොවන බැවින් එය කාබෝහයිඩ්රේට ලැයිස්තුවට ඇතුළත් නොවේ. ශුද්ධ කාබෝහයිඩ්රේට යනු තන්තු රහිත සම්පූර්ණ කාබෝහයිඩ්රේට වේ. සියලුම වට්ටෝරු සහ ඒවා සමඟ යන දර්ශන Blog By Donna හි මුල් කෘතිය වන අතර සියලුම හිමිකම් ඇවිරිණි.


Comments